جستجو  |  آرشیو  |  عضویت    
 
۱۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۶:۵۱



شهاب سیاوش


چند اثر از شهاب سیاوش ، متولد 1364 و دانش‌آموخته عمران.

 

متن گفتگو با شهاب سیاوس : اینجا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات

  • #1
  • ارسال شده توسط: FARHAD 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۱

سلام به نظرم اونایی که میخوان در مورد مطلب آقای شهاب سیاوش نظر بدن ، بهتره فقط تو قسمت گفتگو این کارو انجام بدن.چون بعیدمیدونم اینجا چیزی که ارزش نظر دادن داشته باشه پیدا کنن.

  • #2
  • ارسال شده توسط: فرشته 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۵

سلام رسم عزیزهنر :هنر امروزی شاید نتوان تعبیر مناسبی کرد ونباید ما خودمون را جدا از هنر دیروز کنیم چرا که هرچه داریم از گذشته ماست وخوشحالیم از اینکه گذشتگان راه را رفتند وما هستیم آقای سیاوش موفق باشید خدانگهدار

  • #3
  • ارسال شده توسط: الهام 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۶

سلام آقای صادقی.به عنوان ابراز نظر شخصی فقط می خواستم بگم این چند موردی که شما به معرفی و ارائه آثار بچه های جوان پرداختید چندان خوب از آب در نیامد و درحد واندازه سایتی مثل رسم نیست.گرچه نفس حرکت خوب است اما به استناد نمایشگاه ها و بینالها میتوان گفت جوانان بسیار مستعد و سطح بالایی در گرافیک امروز ایران فعالیت می کنند اما این آثار به لحاظ ساختار ومبانی چندان مستحکم نیست.چه خوب بود اگر برای معرفی جوانان هم یک فراخوان می دادید واز بین شایستگان انتخاب می کردید.<br />رسم : نظر همه بازدیدکنندگان ، محترم است و پذیرای آن هستیم. پیش تر هم در این باره فراخوان داده بودیم و آمادگی خود را برای طرح نظرات طراحان جوان اعلام کرده و باز هم اعلام می کنیم

  • #4
  • ارسال شده توسط: ايرج ميرزا 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۵

سلام سیاوش عزیز خسته نباشی. ایرج میرزا هستم و سخت پیگیر آثار دوستان هنرمند. آثارت زیبا بود خسته نباشی ولی من خودم به شخصه با اینكه سعی می كنم امروزی فكر كنم در كارهای شما حركت جدید و متفاوتی (آنچنان كه گفتید می خواهید باشد) ندیدم. قدری از كارهای ساعد مشكی و قدری از كارهای رضا خان عابدینی. ببین امیدوارم ناراحت نشوی چون وقتی مصاحبه ات با آقای صادقی را خواندم فكر كردم اگر اینطوری باهات صحبت كنم ناراحت نمیشوی. به هر حال قدری مشق نظری و صدالبته مشق عملی در این زمینه میتواند باعث شود كه شما جوان هنرمند و انرژیك با اقتدار بیشتر به سوی جلو حركت كنید. ضمنا خیلی درگیر الفاظ نشوید.

  • #5
  • ارسال شده توسط: شهاب سیاوش 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۰

سلام به دوستان چون اصولا دوست ندارم که بحث ها یک طرفه باشه سعی می کنم اگر لازم شد جواب بدملطفا مصادیق رو دقیق بیان بفرمایید عباراتی مانند: ساختار و مبانی و سطح و جدید و متفاوت و مستحکم (گویا با پارمان یا سازه های بتونی اشتباه گرفته اند) مشق و الفاظ و این جور چیز ها رو شرمنده ، من متوجه نمی شمبه هر حال در خدمت هستیمممنون

  • #6
  • ارسال شده توسط: egbali 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۰

جناب آقای صادقی ابتدا كه عنوان گفتگو رادیدم فكر نمی كردم چنین كارهای زیبایی را از یك جوان 21 ساله ببینم به شما و آقای سیاوش واقعا تبریك می گم و از شما خواهش می كنم حداقل تصویر یك تكه زنجبیل برای رفع دل پیچه در بالای چنین صفحات ارزشمندی بگذارید.تشكر  اقبالی - تبریز

  • #7
  • ارسال شده توسط: محمد 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۶

آقای سیاوش. شما بهتر است بجای اینکه وقتتان را صرف حرف زدن کنید، کمی کار کنید.  کاش شما هم از همان استاد مریخی که اسمش را نگفتی کمی کار کردن می آموختی.


سلام به دوستان. واقعا که ناامید شدم نه از خودم بلکه از شما. دلیل این همه عصبیت و دستپاچگی در کامنت نوشتن را نمی دانم ! یاد بیانیه ی داداییست ها افتادم ،گویا دوستان حقوق می گیرند که کامنت بگذارند . به خدای یکتا مجبور نیستید که حتما چیزی بنویسید. یا شما برای اصلاح اینجانب کامنت می گذارید و یا برای این که بگویید شما از این بهتر ها می توانید طراحی کنید :اگر مصلح هستید با این ادبیات ِنقدتان، من که هیچ اهمیتی برای کلامتان قایل نمی شوم و اگر حالت دوم است که ما حرفی نداریم شما برترین گرافیست جهان هستید به ما هیچ ارتباطی ندارد و باید اضافه کنم که سایز معمول پوستر 50 در 70 یا 100 در 70 است لذا شما آقایان و خانم ها بسیاری از پوسترهای بالا را حتی اگر بخواهید هم نمی توانید متوجه شوید چون نمی توانید جزئیاتش را ببینید! البته مگر این که از نیروی مگنیفای برخوردار باشید! و محمد جان هم بدانند که طراح مورد علاقه ی ایشان بسیار مورد احترام هستند، اما من مثل اکثر ایرانیان و مانند شما تمایلی به ساختن بت از آدم ها ندارم و چیزی که به نظرم اشتباه بیاید، بیان می کنم . چون اصولا سعی می کنم از چیزی به نام مغز که در وجود بشر به ودیعه گذاشته شده بهره ببرم! آقای اقبالی هم این قدر عجله داشتند مزه بپرانند که اسمشان را اگبالی نوشتند! به هر حال چون آدم منطقی هستم خیلی دوست داشتم که در اینجا به منطق گوش کنم...

  • #9
  • ارسال شده توسط: مهدیان 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۹

سام به همگی! ما اومدیم برا نظر گذاشتن. آلبته این آق سیاوش حرفاش خوب بود, کاراش هم هی بد نبود! ی مقدار انقدر دیگه از این پوسترا دیدم که ببخشید ولی دیگه زده شدیم! فک می کنم گرافیک ایران ی مقدار میزان آرتش زیاد رفته بالا! حالا این همه آرتیست بیکار فارغ التحصیل گرافیک کم بود که از رشته عمران, معماری و ... بیان تو گرافیک! با حرف خانم الهام هم موافقم! آلبته آقای صادقی گفتن که فضا بازه برا جوونا تو رسم, ولی من فک می کنم تو نسل گرافیک جوون ما بیشتر باید برید سراغ کسایی که دارن حرفه ای کار می کنن! توی هیج جایی به کسی که مثلا رشته برق خونده, بساز و بفروشه و یک دونه شعر گفته نمی گن شاعر! تو گرافیک ایران هم خیلی ها هستن ولی به نظر من کسی که حداقل تو ی شرکت گرافیکی کار می کنه, چهار تا کار حرفه ای کرده و ... البته منظورم این نیست که دوباره برین سر سراغ پیرای گرافیک!(تو رو خدا بسه, حتما میخوان بگن که با کامپیوتر کار نکنین!) ولی من تو جوونا خیلی رو می شناسم که خوب و حرفه ای کار می کنن. حتی خارج از ایران(البته از کسی اسم نمی برم).به نظر من بهتره از آثار اوشون ها بذارین تا آقا سیاوش  و ...!<br />رسم : آقای مهدیان ! رسم آماده و پذیرای شنیدن حرف همه طراحان جوان هست. شما هم می توانید به آن چهار سوال پاسخ دهید ونظرات را برای همکاران اعلام کنید.

  • #10
  • ارسال توسط: bita 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۶

سلام واقعا كاراتون كاربودن بهتون تبریك میگم امیدوارم یه روزی برسه كه هركسی تو همون حیطه ی خودش كاركنه وماها بتونیم واقعا واقعاباهنرگرافیك ارتباط برقرار كنیمدراخربازم بهتون تبریك میگم

  • #11
  • ارسال شده توسط: egbali 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸

باسلام به حضور جوان عزیز ایرانیبنده واقعا از كارهای شما به نسبت سنتان لذت بردم و مقصودم از زنجبیل برای كسانی بود كه تحمل دیدن موفقیت جوانان هنر مند را ندارند.صبورتر باشید  موفق تر خواهید بود.ضمنا در كامنت قبلی از آقای صادقی تشكر كرده بودم كه نیامده بود!با تشكر - اقبالی

  • #12
  • ارسال شده توسط: egbali 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۰

باسلام انگار جناب مهدیان هنر گرافیك را با بنایی اشتباه گرفته اندوقتی می گوییم هنر یعنی هنر. قبول دارم كه ماشاالله هركسی وارد این مقوله شده است و ادعای كارشناسی دارد ولی وقتی میگوییم هنر یعنی هنر! با تشكر

  • #13
  • ارسال توسط: shahrokh 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۲

سلام با نظر آقای مهدیان نصف هنرمندای کشور رو باید از کار بیکار کنیم چون تو رشته ی خودشون نیستن تازه شعر مگه رشته ی دانشگاهی داره ! من خودم گرافیک خوندم نگین واسه خودش می گه! بعد هم این که راجع به کارها چرا صحبت نمی کنید خود خود کارها مثلا پوستر ایستادگی به نظر من جالب بود! مخلص شاهرخ

  • #14
  • ارسال شده توسط: الهام 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۷

با سلام مجدد/خدمت سرور ارجمند مهدی صادقی و جوان با آتیه سیاوش خان/بعد از چند وقت که دوباره روی این خبر کلیک کردم با سیل انبوه کامنت های دوستانه و غیر دوستانه مواجه شدم.البته من چون اولین کامنتو دادم دیگه فکر نمی کردم انقدر مسئله کش دار بشه.من باب توضیح چند کلام می نویسم و اگر مقدوره جواب بهم بدین.منطقی و دوستانه.چون می خوایم در انتها به یه نتیجه عادلانه برسیم.آقای سیاوش محترم.کلماتی مثل ساختار مستحکم و اصول و مبانی و ... کلماتی هستند که همه ما هنگام مطالعه کتابهای مبانی هنر های تجسمی و مبادی سواد بصری بارها بهش بر می خوریم و نه تنها با مقوله گرافیک و کلا تجسمی بی ارتباط نیست بلکه جزو قواعد کلیدی برای موفقیت یک اثر تجسمی است.اگر من گفتم که آثار شما به نظر من تاکید می کنم نظر شخصی من (به عنوان یک جوان هم سن و سال شما که در عالم هنر و علی الخصوص گرافیک فعالیت میکند)آثار شما در سطح متوسطی نسبت به همه طراحان جوان و تقریبا حرفه ای قرار دارد برای صحبتم شاهد هم اوردم.شما در همین دو سه سال گذشته روند موفقیت جوانان گرافیست را در رویدادهای مهم هنری داخلی و خارجی نظاره کنید.آثار خلق شده توسط آنها را هم ببینید و با انصاف و وجدان و پیش داوری به نسبت آثار خودتان بسنجید.شما زحمت می کشید و آنها هم.اما انصاف حکم می کند که خرده تفاوتی بین آن جوان که تلاش دو چندان کرده و از اوقات جوانی اش زده و زحمت تحصیلات آکادمیک را با آن هزینه های نجومی کشیده و بهترین سال های عمرش را صرف آموزش آکادمیک و اصولی گذاشته با خودتان قائل باشید.حرفم به این معنا نیست که زحمت و تلاش صادقانه شما را زیر سوال ببرم.اما هرکسی برای رسیدن به هدف مطلوبش(که برای ما جوانان اهل هنر،همان رسیدن به کمال در هنر و کسب جایگاه رفیع هنرمند باشد)مسیری را انتخاب میکند.یک مسیر آسان و بی دردسر و یک مسیر سخت و طاغت فرسا.شک نکنید که در انتها آنکه مسیر سخت تر را برگزیده سربلند تر خواهد بود.اما خطاب به مرد محترم و دوست داشتنی مهدی صادقی:منظور من از ارائه فراخوان و انتخاب شایستگان برای همین بخش یعنی معرفی طراح جوان به همراه آثار و گفتگو بود که علی الظاهر فعلا به صلاحدید جنابعالی انتخاب می شود. شما صاحب اختیار رسم هستید اما حتما می دانید که کسب رتبه های بالا در بین سایت های هنری دنیا به لطف همین علاقه و شور بازدیدکنندگان اغلب جوان و گرافیست است.فکر نمی کنید با شایسته سالاری در این چنین اموری محبوبیت رسم و مهدی صادقی دو چندان شود؟یا حق<br />مهدی صادقی : با تشکر از کامنت صبورانه خانم الهام. مجددا توجه شما را جلب می‌کنم به متنی که در ابتدای گفتگو با همکار خوبمان ، سیاوش عزیز ، آوردم. آنجا نوشتم که سیاوش نخستین طراحی بود که به آن چهار سوال رسم پاسخ گفت. شما و دوستان دیگر هم اگر تمایل دارید نظرتان را در قالب پاسخ به آن سوال‌ها ارسال کنید. انتخابی در کار نیست. من حتی آقای سیاوش را ندیده‌ام و تا پیش از ارسال پاسخ ها اصلا او را نمی شناختم. اما پاسخ‌هایش نشان می‌دهد برای حرفها و نظرهایش ، دلیل دارد ، مطالعه می‌کند و اهل قلم است. باز هم تکرار می‌کنم پذیرای نظرات همکاران جوان هستیم. یکی از دوستان توصیه می‌کرد که:" خیلی سراغ نسل امروز نرو چرا که کسی آنها را نمی‌شناسد ، باید به سراغ استادان و پیشگامان بروی تا برایت اعتبار بیاورد". من این را قبول ندارم و ضمن احترامی که برای استادان قائل هستم ، اما معتقدم نسل امروز هم گفتنی‌ها دارند ، این برایم ارزشمندتر است و با همکاری شما طراحان نسل امروز ، قصد دارم این مسیر را ادامه دهم. باز هم تشکر


با عرض سلام به دوستان و در جواب الهام خانم : آن چیزی را که شما "روند موفقیت جوانان گرافیست" نامیدید بسیار جای بحث دارد و بنا به دلایلی کاملا شخصی تمایلی به صحبت درباره ی آن ندارم. البته در متن گفتگو با آقای صادقی کمی راجع به آن هم صحبت شد. نتیجه این که به نظر من ( باز هم نظر شخصی من ) این روند آن چنان هم موفقیت به حساب نمی آید. ( لطفا به متن گفتگو رجوع بفرمایید ) و راجع به تحصیلات آکادمیک هم بسیاری همچون من بر این عقیده اند که در وادی هنر امتیاز منحصر به فردی به حساب نمی آید. در میان بسیاری از اساتید گرافیک و سینما و موسیقی و... به افراد شاخصی بر می خورید که یا تحصیلات آکادمیک ندارند و یا در رشته های دیگری درس خوانده اند.اگر بخواهم مثال بزنم طوماری می شود! باز هم یک جمله از جرج برنارد شاو که همیشه در چنین مواقعی از آن کمک می گیرم :) "در تمام طول زندگی ام تنها دو سال بود که به تحقیق و علم اندوزی سپری نشد و آن دو سالی بود که در دانشگاه به تحصیل مشغول بودم!" و راجع به رتبه بندی کارها، من که به این زودی ها خیال ندارم از دنیا بروم و کار را هم نمی خواهم کنار بگذارم و در هیچ کجای متن یا کامنت ها هم نگفتم که به سر منزل مقصود رسیده ام و این کارها تمام کارهای من یا آخرین کارهای من هستند و ماجرا هم اگر برایتان خیلی جالب است خدمتتان عرض کنم که من با خواندن فراخوان رسم برای پاسخ به 4 سوال تنها خواستم آنچه در سر داشتم بیان کنم و به قول آقای صادقی حتی ایشان را هم نه از نزدیک نه از دور! ندیده ام. ایمیلی برای ایشان فرستادم که لطف کردند وقت گذاشتند و مطالعه کردند و بعد هم قرار شد که چند کار در کنار متن گفتگو برای چاشنی اضافه شود.( اگر شور یا ترش بوده باز هم می بخشید! )  من به شخصه اصراری بر گذاشتن کار نداشتم اما برای این که گفته نشود (چنان که هنوز هم می گویند) این جوان گمنام نشسته و برای خودش فقط نوشته است چند کار را برای قرار گرفتن در سایت فرستادم. شما هم اگر تمایل دارید پاسخ هایتان را بفرستید من جسارت کرده از طرف آقای صادقی قول می دهم که خوانده شوند! و از آقای صادقی هم تشکر می کنم که واقعا با اسم ها و رسم ها کاری ندارند، آن چیزی را که مناسب بدانند در سایت آزادانه قرار می دهند.

  • #16
  • ارسال شده توسط: الهام 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۴

سلام مجدد خدمت آقای صادقی/ ظاهرا گفته شما صحیح است.با مطالعه مجدد بخش گفتگو متوجه خطای سهوی خودم شدم.در نتیجه از همین الان میشینم فکر میکنم به پاسخ مناسب سوالات تا جزو نفرات بعدی باشم انشاالله/درضمن ای کاش تا این مطلب از صفحه اول حذف نشده صحبت های شهاب سیاوش محترم را هم میشندیم/یا حق

  • #17
  • ارسال توسط: arsan 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۰

سلامخیلی خوبه فقط ادامه بدید و مانند بید نباشید در مورد صحبتهای دیگران

  • #18
  • ارسال شده توسط: مصطفی 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۲

سلام شهاب جان . واقعا خسته نباشی .

  • #19
  • ارسال شده توسط: مهدیان 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۸

سلام خدمت همگی, بخصوص آقا شاهرخ. اول اینکه, من کجا گفتم که شاعری رشته داره یا نداره؟ من گفتم  کسی با ی شعر, شاعر نمیشه.(یا همون مثال قدیمی خودمون که می گیم با یک گل بهار نمیشه)و دوما گرافیک یک رشته است و تو همه دنیا به عنوان یک شغل حساب میشه(شعر که نیست به قولی خودت!) من نگفتم که کسی که گرافیک کار می کنه باید گرافیک حتما خونده باشه! (که شما گفتی من خوندم, البته که بهتر خونده باشه ولی بایدی نیست). وگرنه با رشد اقتصادی و آرتی که ایران داره, همه فتوشاپ بلدنو و خدای گرافیکن. پوستر ایستادگی هم به نظر شوما جالب بود, ما اگه چیز جالبی می یافتیم, عرض می کردیم! یا حق!

  • #20
  • ارسال شده توسط: مهدیان 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۱

البته نکته دیگه, مستر اقبالی هم خوبه که مطلب قبل رو بخونن.

  • #21
  • ارسال شده توسط: ghaemi 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۵

tasire shadid az ostadani ke alan daran kar mikonan too asare ishoon vaghan mashhoode albate shayad harkasi nafahme vali be ishoon tosiye mikonam agr mikhan ke graphice khodeshoon  ro ghavi konan ye modati kar nabinan va efeha va tasiraye oon artistaro nagiran ta betoonan ye shakhsiyat kariye kamele khodeshoono peyda konan .

  • #22
  • ارسال شده توسط: omid 
  • در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱۱ - ۰۲:۵۸

nemidoonam chera hei yade reza abedini oftadam. fekr konam az karhaye in bande khoda copy mikone


دوستان لطف کنن فارسی بنویسن. وقتی انگلیسی می نویسین کسی حوصله نداره بشینه رمزگشایی کنه! و راجع به دو مورد آخر : خودمونیم کم کم من دارم شک می کنم که فارسی صحبت می کنم یا نه؟! عزیرانِ من بارها گفتم که دقیق بیان بفرمایید راجع به کدام کار صحبت می کنید! ممنون


با سلام خدمت اقای صادقیمن برای شما احترام زیادی قائلم،و بسیار متعجبم که سایت خوبی همچون رسم درگیر مسائلی همچون متن های بالا در آن دیده شود.من سایت رسم را سایتی پیشرو در( صنعت،هنر)گرافیک میدانم و اعتقادم براین است که در قسمت گالری از اشخاص مجرب تری در وادی هنر استفاده شود. امید به اینکه این قسمت از سایت رسم پویا تر عمل نمایدبا تشکر ار شما                                بابک اسکندری


بابک جان تا چند روز آینده توسط شما پویا می شه باور نمی کنی حالا ببین...

  • #26
  • ارسال شده توسط: فهیمه 
  • در تاریخ: ۱۳۸۶/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۱

با سلامبه عنوان کسی که رشته برق رو خوندم و گرافیک رو در دانشگاه هنر تجربه کردم با اطمینان میگم که عرصه گرافیک اونقدر سهل هست که همه درش سهیم بشن و اونقدر ممتنع که نشه گرافیست شد.پیروز و موفق باشید.با تشکر از استاد آقای صادقی.

  • #27
  • ارسال شده توسط: مرتضی 
  • در تاریخ: ۱۳۸۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۱

باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت تمامی سروران محترم اعم ازهمکار و غیرهمکار. راستش خیلی برام جالب بودقبلا که آقای سیاوش به برخی آثار من جمله پوستر آقای کیارستمی انتقاد میکردند در مورد ایشان فرض دیگری داشتم اما امروزبا دیدن مجموعه پوسترهای ایشان واقعانظرم برگشت فقط یک سئوال دارم آقای سیاوش آیا انتقاد شما به پوستر آقای کیارستمی از نظر خودتان معقول بود؟ و آیا در پشت پوسترهای خودتان اندیشه ای هم نهفته دارید؟ در پایان به شما بابت کسب مهارت بالا در نرم افزارهای گرافیک تبریک میگویم.

  • #28
  • ارسال توسط: masoud beheshti 
  • در تاریخ: ۱۳۸۶/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۰

سلام خدمت شما اساتید  موفق و پیروز باشین  کارهاتونم آقای سیاوش  خوبه ولی باید انتقاد هارو هم پذیرفت


سلام آقای سیاوش، من واقعا برای دوستان عزیز گرافیست یا غیر گرافیست جوانی که نظر دادن متاسفم. حتی کسانی که خیلی پیشکسوت تر هستند هم با یه تازه کار این طور صحبت نمی کنند چه برسد به این جماعت که فکر می کنم خودشان هم چند سالی بیشتر نیست که وارد عرصه هنر شده اند. به هر حال همینکه آقای صادقی کارهاتون رو در این سایت گذاشته اند یعنی که طرح ها ارزش داشته و برای این به شما تبریک می گم. از نظر بنده کاراتون خیلی هم خوبه و شاید بعضی جای کار بیشتری نیز داشته باشد. موفق باشید.

  • #30
  • ارسال شده توسط: امیر 
  • در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۱

سلام سیاوش من یه هنرجوی هنرستانم و البته شهرستانی. به جرات میگم که کارات خوب نیست چون سعی کردی زود به نتیجه برسی.


جناب آقای شهاب سیاوش جدا از کارهای شما که وقتی دیدم با این لحن جواب دوستان که من هم فکر میکنم کمی تند رفته اند را داده اید ترجیح دادم چیزی نگویم. کمی نقد پذیری بجا برای یک گرافیست لازمه چون بخش عمده ی هنر سلیقه هست.

  • #32
  • ارسال شده توسط: ANIS 
  • در تاریخ: ۱۳۸۷/۱۲/۲۸ - ۰۲:۲۲

سلام.من عضو جدید این سایتم خیلی اتفاقی تو گوگل دیدم.کارای آقای سیاوش خیلی خوب بود برام جالبه که عمران خوندین و انقدر کارت قویه من گرافیک شریعتی میخونم البته ترم 1 . بهتون تبریک میگم

  



ارسال خبر برای دوستان






 


درباره رسم | ارتباط با رسم | پرسش های متداول | لینکدونی | جدیدترین نظرها | خدمات اطلاع رسانی

۱۳ کاربر آنلاین

تمام حقوق محفوظ است.
نقل مطالب رسم تنها با ذكر نام و نشانی سايت مجاز مي باشد.

 
 
صفحه نخست
گالری‌های افراد
گالری‌های موضوعی